26 December 2012

Kematian Idea

Wahai idea sHini ko datang..dekat2 sikit.. pikiran buntu ni.. Aku harap ko datang la ASAP!! Cepat bah cepat.. aku perlukan ko ni..

Ok cerita lain lagi..



Pasal kehidupan dan masa depan...
Menakutkan bila di pikir2kan.. maklumlah masa depan yang tidak di ketahui.. kalau panjang umur alhamdulillah.. kalau takdir Tuhan, harus pergi sebelum melalui hari esok2.. ermm.... Aku jak ka yang rasa mcm ni.. perasaan gementar, takut, atau semua org pn paham apa yang aku rasa? ka melalui hari demi hari dengan mindSet **Bersedia atau tidak, bolos saja dinding itu** mksud aku, lalui kehidupan dengan tiada perancangan, apa yang akan jadi masa depan nanti..ahh itu laitu.. nda paya bingung2 pikir, nda paya kusut pikiran mengatur.. apa jadi jadi la.. tapi aku mau jadi ITU.. itu bah itu.. cakap pun nda guna,puiii


Ok sebenarnya aku merepek nda dapat tidur.. hahaha k bai..

0 comments:

Post a Comment