31 December 2012

2013 IS COMMING!! LANGKAH SETERUSNYA

Selamat Datang 2013, sedih meninggalkan 2012.. tapi itu la kehidupan, sentiasa bergerak ke hadapan, jgn

sia-siakan masa yang ada, kerana tidak akan mampu di ulang kembali..
Semoga tahun 2013 menjadikan aku lebih tabah menghadapi hari-hari yang mendatang!!
Semoga tahun 2013 menjadikan aku lebih matang!!
Semoga tahun 2013 memberikan kehidupan yang lebih baik dari sebelumnya!!
Semoga apa yang aku rancangkan berjalan dengan baik!!
Aku berdoa semoga Tuhan bukakan pintu hati aku, dan dekatkan aku pada-Nya..

Azam aku ialah melaksanakan azam-azam tahun lepas lepas lepas yang ntah berapa kali lepas sudah tidak terlaksana atau tidak tercapai.. (walaupun tahun ni belum tentu terlaksana.. hahaha) ok itu jak.. bai..


SELAMAT TAHUN BARU 2013.. partyeah!!!! 

0 comments:

Post a Comment