14 October 2011

kredit to Sapian http://dalinkfreestyle.blogspot.com/

baiklah... kredit utk sapian SAPIAN sebab banyak tulun aku dalam membina blog ni.. malar suru aku GUGEK (GOOGLE) tapi nda jg aku paham2..hahaha lamanya nda main semua ni.. zero abis.. sakai beno nampaknya :))
sudalah semalam aku mengamuk gara2 blog aku kena padam oleh BloggerTeam.. bikin sakit ati..penat2 aku post banyak2 skali kana padam.. apa pun tak bolehh~!!ehhh kemmon laa~!!! tapi mmg salah aku... letak javascript ada virus.hahahahaha dem..ptuiii~!!

after aku mengamuk2 ngan BT.. akhirnya tgh hari td, gatal tgn mau buka blog d opis.. bila buka blog..punya hapy :) senyum sampai kuyak mulut  ^______^ blogger aku kena c pulang balik oleh BT..gud~!! klu nda.. aku merajuk ni.. nda mau men blogger..bagus tulis dalam buku diary..HAHAHAHAH

2 comments:

DaLink Freestyle said...

ya2 sama2.. jd bila mo kasi hitu anu =p~

PG CRONIC said...

hitu anu apa :-?

Post a Comment